uppdatering

Har varit dålig på att uppdatera men jag har haft så fullt upp på sistonne.

Har varit på släktkalas hos Olle på Värmdö. Super härligt.





Faster o jag

Mamma o Pappa

Och så har jag varit på Parken Zoo i Eskilstuna med mamma, morbror Axel och mormor.

     
Mamma o jag på              Trött efter en heldag.        Tapir.                            
Fantomens häst                                                                                           


Flamingos


och tigrar!


Kommentarer
Postat av: pmorfar

Skojig avstavning eller????

Super härligt.. ska det tolkas bokstavligt......

2009-07-26 @ 19:15:26
Postat av: pmorfar

skojig avstavning????

Super härligt... ska det tolkas bokstavligt ellerPP

2009-07-26 @ 19:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0